Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Alleen is maar alleen

25-09-2022 15:55
We hebben een nieuwe mand.
Geen idee waarom.
Tis niet dat we erom vroegen.
Puck ligt normaal in de mand van Vrouw.
Of in de paal.
Of, beter, buiten in het gras.
En ik lig ook in de paal.
En overal waar Vrouw ligt.
Maar toch verscheen er een nieuwe mand.
Lekker zacht.
Puck erin.
Ik erin,
Maar snappen deden we het niet.
Tot nu.
Oppas is terug! 
En Vrouw is weg.
Lang weg.
Ook in het donker zijn Puck en ik alleen.
Ineens is zo’n mandje toch wel fijn.
Tis een knuffelmandje natuurlijk.
Dat had Vrouw wel goed bedacht.
Ik hoop dat ze snel terugkomt.
 
We hebben een nieuwe mand.
Geen idee waarom.
Tis niet dat we erom vroegen.
Puck ligt normaal in de mand van Vrouw.
Of in de paal.
Of, beter, buiten in het gras.
En ik lig ook in de paal.
En overal waar Vrouw ligt.
Maar toch verscheen er een nieuwe mand.
Lekker zacht.
Puck erin.
Ik erin,
Maar snappen deden we het niet.
Tot nu.
Oppas is terug!
En Vrouw is weg.
Lang weg.
Ook in het donker zijn Puck en ik alleen.
Ineens is zo’n mandje toch wel fijn.
Tis een knuffelmandje natuurlijk.
Dat had Vrouw wel goed bedacht.
Ik hoop dat ze snel terugkomt.


We hebben een nieuwe mand.
Geen idee waarom.
Tis niet dat we erom vroegen.
Puck ligt normaal in de mand van Vrouw.
Of in de paal.
Of, beter, buiten in het gras.
En ik lig ook in de paal.
En overal waar Vrouw ligt.
Maar toch verscheen er een nieuwe mand.
Lekker zacht.
Puck erin.
Ik erin,
Maar snappen deden we het niet.
Tot nu.
Oppas is terug!
En Vrouw is weg.
Lang weg.
Ook in het donker zijn Puck en ik alleen.
Ineens is zo’n mandje toch wel fijn.
Tis een knuffelmandje natuurlijk.
Dat had Vrouw wel goed bedacht.
Ik hoop dat ze snel terugkomt.

 

We hebben een nieuwe mand.
Geen idee waarom.
Tis niet dat we erom vroegen.
Puck ligt normaal in de mand van Vrouw.
Of in de paal.
Of, beter, buiten in het gras.
En ik lig ook in de paal.
En overal waar Vrouw ligt.
Maar toch verscheen er een nieuwe mand.
Lekker zacht.
Puck erin.
Ik erin,
Maar snappen deden we het niet.
Tot nu.
Oppas is terug! 
En Vrouw is weg.
Lang weg.
Ook in het donker zijn Puck en ik alleen.
Ineens is zo’n mandje toch wel fijn.
Tis een knuffelmandje natuurlijk.
Dat had Vrouw wel goed bedacht.
Ik hoop dat ze snel terugkomt.
 
 
We hebben een nieuwe mand.
Geen idee waarom.
Tis niet dat we erom vroegen.
Puck ligt normaal in de mand van Vrouw.
Of in de paal.
Of, beter, buiten in het gras.
En ik lig ook in de paal.
En overal waar Vrouw ligt.
Maar toch verscheen er een nieuwe mand.
Lekker zacht.
Puck erin.
Ik erin,
Maar snappen deden we het niet.
Tot nu.
Oppas is terug! 
En Vrouw is weg.
Lang weg.
Ook in het donker zijn Puck en ik alleen.
Ineens is zo’n mandje toch wel fijn.
Tis een knuffelmandje natuurlijk.
Dat had Vrouw wel goed bedacht.
Ik hoop dat ze snel terugkomt.