Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Als de kat van huis is...

19-07-2021 12:20
egenwoordig slaap ik overdag minder.
Vrouw is nu thuis en dan gebeurt er meer.
Zo lunch ik nu.
Daarna kan ik de hele dag naar buiten.
En ik ruzie veel met Puck.
Soms gebeurt er nog meer.
In huis bewoog iets op een plek.
Het was niet Puck.
Ik rook het meteen.
Een muis!!!
Ik kon er lastig bij.
Riep Vrouw en gooide wat dingen om.
Werd Vrouw toch boos op MIJ!
Dat ik te veel aandacht vroeg!
En stout was!
Ik heb de muis laten zitten.
En toen ik Vrouw later hoorde gillen….
Lag ik eindelijk rustig te slapen.
Pimmetjeegenwoordig slaap ik overdag minder.
Vrouw is nu thuis en dan gebeurt er meer.
Zo lunch ik nu.
Daarna kan ik de hele dag naar buiten.
En ik ruzie veel met Puck.
Soms gebeurt er nog meer.
In huis bewoog iets op een plek.
Het was niet Puck.
Ik rook het meteen.
Een muis!!!
Ik kon er lastig bij.
Riep Vrouw en gooide wat dingen om.
Werd Vrouw toch boos op MIJ!
Dat ik te veel aandacht vroeg!
En stout was!
Ik heb de muis laten zitten.
En toen ik Vrouw later hoorde gillen….
Lag ik eindelijk rustig te slapen.
Pimmetjeegenwoordig slaap ik overdag minder.

Vrouw is vaak thuis en dan gebeurt er meer.
Zo lunch ik nu.
Daarna kan ik de hele dag naar buiten.
En ik ruzie veel met Puck.
Soms gebeurt er nog meer.
In huis bewoog iets op een plek.
Het was niet Puck.
Ik rook het meteen.
Een muis!!!
Ik kon er lastig bij.
Riep Vrouw en gooide wat dingen om.
Werd Vrouw toch boos op MIJ!
Dat ik te veel aandacht vroeg!
En stout was!
Ik heb de muis laten zitten.
En toen ik Vrouw later hoorde gillen….
Lag ik eindelijk rustig te slapen.

Pimmetje