Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Bakjesnijd

21-08-2016 20:33

Tijdens het eten, krijg ik ineens de kont van Puck tegen mijn neus.
Het leidt erg af.
“Ga je weg?”
“Zo kan ik er beter bij.”
Vrouw bemoeit zich er ook mee.
“Is het lekker Pim?”
Nee, want de kont van Puck zit in de weg.
Puck wordt nog kwaad ook.
“Heb jij iets anders dan ik heb?”
“Nee.”
“Kijken dan!”
Elke dag hetzelfde gezeur.
Puck denkt altijd dat ik meer heb.
Terwijl Puck natuurlijk altijd meer krijgt.
“Okay, ga ik wel in jouw bakje.”
“Ik wilde toch al jouw bakje.”
“Dat van jou is lekkerder.”
“Dit ook.”
Ineens is alles op.
“Heb jij nog wat?”
Puck duikt weer in mijn bakje.
Zijn ex-bakje.
“Nee. Vrouw zit te eten. Kijken of ik daar kan scoren.”
“Ik ga naar buiten.”
Je kijkt er altijd weer naar uit, maar het is om voor je het weet.

.