Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Bedgewoonte

09-08-2017 22:02
Ik lig graag in de mand van Vrouw.
Zij noemt de mand haar ‘bed’ maar ’s nachts ben ik niet welkom.
Alleen overdag slaap ik er op een dekentje.
Dat ligt daar speciaal voor mij.
Soms zijn het aparte dekentjes.
“Puck, dat is mijn donkerblauwe jasje!”
Slaapt ook goed.
“Puck, niet middenin mijn pyjama liggen.”
Waarom niet?
Ruikt heerlijk.
Laatst lag ik op een raar luchtje.
Het dekentje was wel van Vrouw.
Maar het luchtje was gek.
Nou houd ik veel van Vrouw.
Dus het maakt me niet zo veel uit.
En slapen is slapen.
Al zit er een raar luchtje aan.
 
Puckje
 
PuckjeIk lig graag in de mand van Vrouw.
Zij noemt mand haar ‘bed’ maar ’s nachts ben ik niet welkom.
Alleen overdag slaap ik er op een dekentje.
Dat ligt daar speciaal voor mij.
Soms zijn het aparte dekentjes.
“Puck, dat is mijn donkerblauwe jasje!”
Slaapt ook goed.
“Puck, niet middenin mijn pyjama liggen.”
Waarom niet?
Ruikt heerlijk.
Laatst lag ik op een raar luchtje.
Het dekentje was wel van Vrouw.
Maar het luchtje was gek.
Nou houd ik veel van Vrouw.
Dus het maakt me niet zo veel uit.
En slapen is slapen.
Ook op een dekentje.
Met een raar luchtje.
 
PuckjeIk lig graag in de mand van Vrouw.
Zij noemt mand haar ‘bed’ maar ’s nachts ben ik niet welkom.
Alleen overdag slaap ik er op een dekentje.
Dat ligt daar speciaal voor mij.
Soms zijn het aparte dekentjes.
“Puck, dat is mijn donkerblauwe jasje!”
Slaapt ook goed.
“Puck, niet middenin mijn pyjama liggen.”
Waarom niet?
Ruikt heerlijk.
Laatst lag ik op een raar luchtje.
Het dekentje was wel van Vrouw.
Maar het luchtje was gek.
Nou houd ik veel van Vrouw.
Dus het maakt me niet zo veel uit.
En slapen is slapen.
Ook op een dekentje.
Met een raar luchtje.
 
Puckje