Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Beste Partij voor de Dieren

28-01-2021 17:06
Beste Partij voor de Dieren,
 
Onlangs sliep ik vast in mijn mandje toen mijn Vrouw mij eruit tilde.
Ik dacht dat ze wilde knuffelen maar ineens zat ik in een Hok.
Ik moest naar een dokter waar ik een pil en een prik kreeg.
Natuurlijk is er snoep aangeboden maar dat ik geweigerd.
Eenmaal thuis is er nu een vertrouwenskwestie. 
Steeds als ik slaap en Vrouw nadert mijn Mand, schrik ik wakker.
Haar  avonds opsluiten werkt niet, want dan komt ze nog vaker naar mijn Mand.
Dit zijn moeilijke tijden die een doordacht beleid vereisen.
Graag een oplossing!
 
Met vriendelijke poot,
Pim.
 
PS Mijn broer Puck ging vandaag in het Hok. Vanuit het bed waar hij lekker sliep. Dit wijst erop dat deze tactieken meer regel dan uitzondering zijn! Gelukkig is hij te dom voor slaapproblemen. 
Onlangs sliep ik vast in mijn Mand toen Vrouw mij eruit tilde.
Ik dacht dat ze wilde knuffelen maar ineens zat ik in een Hok.
Ik moest naar een dokter waar ik een pil en een prik kreeg.
Natuurlijk is er snoep aangeboden maar dat ik geweigerd.
Eenmaal thuis is er nu een vertrouwenskwestie. 
Steeds als ik slaap en Vrouw nadert mijn Mand, schrik ik wakker.
Haar voor straf 's avonds opsluiten werkt niet, want dan komt ze nog vaker naar mijn Mand.
Dit zijn moeilijke tijden die een doordacht beleid vereisen.
Weet u een oplossing?
 
Met vriendelijke poot,
Pim.
 
PS Mijn broer Puck ging vandaag in het Hok. Vanuit het bed waar hij lekker sliep. Dit wijst erop dat deze tactieken meer regel dan uitzondering zijn!