Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Bezoek

29-11-2022 12:08

Leuke muis gevangen.
Hij heette Karel.
Omdat het buiten koud was, nam ik hem mee naar binnen.
Vrouw werd nogal hysterisch.
Ze was net uit Mand en zag er slordig uit.
Karel verstopte zich.
Vrouw nog hysterischer.
“Pim pak die muis!!”
Als we zo gaan beginnen…
Ik ben wat anders gaan doen.
Puck ook.
Vrouw vertrok naar Werk.
Toen ze thuiskwam zat Karel net lekker in de kamer.
We hebben nog wat gespeeld maar Vrouw gilde alsmaar.
Ik heb Karel weer naar buiten gebracht.
“Sorry”, zei ik.
“Ze wil je niet.”
“Geeft niets”, zei Karel.
En hij verdween in het donker.

En hij verdween in het donker.Leuke muis gevangen.
Hij heette Karel.
Omdat het buiten koud was, nam ik hem mee naar binnen.
Vrouw werd nogal hysterisch.
Ze was net uit Mand en zag er slordig uit.
Karel verstopte zich.
Vrouw nog hysterischer.
“Pim pak die muis!!”
Als we zo gaan beginnen…
Ik ben wat anders gaan doen.
Puck ook.
Vrouw vertrok naar Werk.
Toen ze thuiskwam zat Karel net lekker in de kamer.
We hebben nog wat gespeeld maar Vrouw gilde alsmaar.
Ik heb Karel weer naar buiten gebracht.
“Sorry”, zei ik.
“Ze wil je niet.”
“Geeft niet”, zei Karel.
En hij verdween in het donker.