Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Braaf?

13-10-2016 11:29
Oppas schept op.
Dat ik zo braaf ben en zo.
Dat ben ik niet.
Het wordt hoog tijd dat we dat duidelijk maken.
Toen ze even niet keek, heb ik het poortje in de tuin open gemaakt en ben ik vertrokken.
Paniek alom.
Vrouw weg, Pim weg.
Tja, dat krijg je ervan.
Benieuwd wat Oppas gaat doen.
Verstopt in de bosjes, wacht ik af.
Oppas zoekt, vleit en roept: “Menner Pim!...”
Er worden snoepjes aangeboden.
Extra eten.
Hmmm.
Dat kan beter.
Helaas komt Sok de boel bederven.
Die lust het snoep wel.
Verdorie!
Het is MIJN snoep.
En MIJN Oppas.
………………..
Weer terug in huis ben ik erg geknuffeld door Oppas.
Leuk.
Puck zit intussen nijdig opgesloten in de gang.
Om te voorkomen dat ook hij weg zou lopen.
En omdat hij veel minder braaf is natuurlijk.