Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Broedernijd

10-11-2021 11:10
Gisteravond werd Puck ineens erg geknuffeld.
Daar houd ik niet van.
Niet dat ik er zin in had, maar Puck hoeft dan ook niet.
Bovendien ging Vrouw naar mand.
Dan krijgen we altijd nog iets lekkers.
En daar zat ik op te wachten.
Na het geknuffel volgde eindelijk mijn snack.
De deur ging dicht en toen heb ik Puck gevloerd.
Maar die schijtbak sprong snel op de kast.
Het gaf wat lawaai.
Vrouw weer uit Mand.
“Wat gebeurt hier?”
Puck kroop meteen bij Vrouw in Mand.
Heb nog een klaagzang bij de voordeur gedaan.
Maar ik werd weer niet begrepen.
Toen ben ik maar in de mand van Puck gaan liggen.
Gisteravond werd Puck ineens erg geknuffeld.
Daar houd ik niet van.
Niet dat ik er zin in had, maar Puck hoeft dan ook niet.
Bovendien ging Vrouw naar Mand.
Dan krijgen we altijd nog iets lekkers.
En daar zat ik op te wachten.
Na het geknuffel volgde eindelijk mijn snack.
De deur ging dicht en ik probeerde Puck te vloeren.
Maar die schijtbak sprong snel op de kast.
Het gaf wat lawaai.
Vrouw weer uit Mand.
“Wat gebeurt hier?”
Puck kroop meteen bij Vrouw in Mand.
Heb nog een klaagzang bij de voordeur gedaan.
Maar ik werd weer niet begrepen.
Toen ben ik maar in de mand van Puck gaan liggen.
Je moet wat.