Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Canadese Ding

27-10-2015 15:42

Gisteren gespeeld met Vrouw.
Dat was lang geleden.
Meestal gaat ze andere dingen doen.
Dan hang ik maar wat rond.
Nu wandelde het Canadese Ding door de kamer.
Ik weet niet wat het is maar het ruikt erg lekker.
Puck zevert het helemaal onder.
Het Ding kwam uit een grote tas van Vrouw.
“Kijk Puck en Pim; uit Canada voor jullie meegenomen.”
Ik weet niet wat Canada is maar het rook zalig.
Ben er de hele kamer mee rond gefietst.
Gisteren was het verstopt en moest ik het zoeken.
Toen dook ineens achter de bank op.
En toen was het weer weg.
En toen…zat het achter de stoelleuning.
En toen was het weer weg.
Toen het weer tevoorschijn kwam, achter het gordijn, heb ik er toch een gat in gebeten, jongen!
Vrouw schrok helemaal.
Maar ik kon er niks aan doen.
Canadese dingen maken me nu eenmaal wild.
Kennelijk.