Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Chillen

04-08-2014 10:59

Ik zit hier goed.
Lekker koel.
In het donker.
En baby Pim kan er niet bij.
Kwam dit plekje toevallig tegen toen ik zat te rommelen met het douchegordijn.
Ik dacht: he, dat is een rare mand.
Even checken.
Nou blijk ik er precies in te passen.
En als ik mijn bek opendoe, kan ik vanzelf drinken.
Het licht gaat aan.
Vrouw vindt het niks.
“Puck ik moet tandenpoetsen”.
Ja? En?
Ik wil ook eens wat.
Het is hier altijd Pimmetje voor en Pimmetje na.
Nou draait het een keer om mij.
Vrouw gaat weer weg.
Ik hoor haar in de keuken tandenpoetsen.
Mooi.
Baby Pim drentelt onrustig onder me door.
 “ik wil er ook bij”.
Vette pech.
Het past niet.
Ga jij maar in de wasmachine.
Weet je wat het meest relaxte is?
Dit is een win-win situatie.
Of ik lig hier heerlijk te chillen.
Of….
“Puck, er is iets lekkers in de keuken.”
Dat bedoel ik.