Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Christmas Blues

30-12-2014 17:16

Ik snap het niet.
Het is leuk, hoor, Kerstmis en zo.
Boom, pakjes, veertjes, belletjes, als kat kom je altijd aan je trekken.
Maar het is ook wennen.
Vrouw hangt ineens de hele tijd in huis.
Nou ja, niet de hele tijd maar wel andere tijden dan normaal.
En dan danst ze een beetje gek door het huis heen.
Ik ren er maar wat achteraan, wat moet je anders?
Alle pakjes zijn inmiddels uitgepakt.
Best leuk, een sneeuwman, veertjes, muis-met-bal, en een hengel met roze hartjes die Puck meteen heeft stuk gebeten. Gelukkig staat het op film, anders kreeg ik daar ook weer de schuld van. Op alle pakjes zat een zakje met kattensnoepjes. I.p.v. een strik. Leuk bedacht door de winkel. Maar alle zakjes verdwenen in de keuken. “Anders eet je het allemaal maar op, Pim”.
Nou vraag ik je?
Waar is het anders voor?
Ik heb het een beetje aangekeken en ook afgewacht. Vrouw doet nu eenmaal raar op dit moment. Maar vannacht was ik het zat en ben ik heeeeeeerlijk mijn gang gegaan.
Alleen vergeten de lege zakjes op te ruimen.
Vrouw danste niet door het huis vanochtend.
En geen ontbijt gehad.
Zal blij zijn als alles weer normaal is.


Pimmetje