Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Crisis - deel 2

27-11-2013 13:52

Leuke avond gisteren gehad.
Vrouw had weer een nieuw stuk op het hek laten zetten maar dat was een eitje.
Ik ging er meteen overheen.
Mijn bange broertje ging dit keer achter me aan, zelfs hij kon het.
Het was lekker donker en spannend in de bosjes.
Vrouw kon ons niet vinden.
Helaas vergiste ik me en zat ik ineens weer in de tuin van de buren!
Daar ben ik de uitgang altijd kwijt.
Puck ging het Vrouw vertellen.
Die kwam met een schaar om het tussenhek open te knippen.
Ik weer wegrennen in de tuin van de buren.
Je kunt zo’n lol hebben met Vrouw.
Vrouw door het huis van de buren in de tuin.
Ik door het geknipte gat terug naar de eigen tuin.
Dat zag Vrouw niet.
Toen ze terugkwam om de zaklamp te halen, zat ik op de bank in de huiskamer!
Of ik nooit was weggeweest.
Oh, die Vrouw wordt helemaal gek.
Heb trouwens mijn kerstcadeau al gevonden.
Dat lag niet op een moeilijke plek.
Het ligt nu in de muurkast.
Daar kom ik ook nog wel.
Eerst weer over het hek heen.

Pimmetje