Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Crisis

18-11-2013 19:57

Er is crisis.

Vrouw had pijn in haar rug en ging een aantal dagen op handen en voeten lopen. 
Ik vind dat vrij normaal. Waarom moeten die reuzen altijd zo hoog de lucht in? 
Maar het was lastig met het schoonmaken van onze toiletten, dat is waar.
Nu poept mijn bange broertje Puck sowieso midden in de kamer.
Dat is ook een reden tot crisis, begrijp ik.
Maar hij mag nu eenmaal niet in mijn kattenbak.
In geen van de drie.
Vrouw had er speciaal voor Puck een bijgekocht maar alles wat nieuw gekocht wordt, is altijd voor mij.
Al koop je 26 toiletten.
Puck kan ook in de tuin.
Weer crisis.
We mogen niet meer in de tuin want we klimmen er steeds uit.
Er is deze week weer een man op bezoek geweest die leuke dingen met het hek heeft gedaan.
We kunnen er nu nog beter uitklimmen.
Daarna struinen we in de gemeentetuinen rond.
Niet meer bij de buren, want uit die tuin is het lastiger klimmen dan uit onze eigen tuin.
Dat moet vooral niemand tegen Vrouw zeggen.
Met een beetje geluk duurt het nog heel lang voordat ze daar achter komt.
Ook al loopt ze inmiddels weer op twee benen.
Slimheid zit hem duidelijk niet in de lengte.
Puck poept dus nog steeds in de huiskamer.
En ik klim me gek.
En vrouw bukt meer dan ooit.
 
Wordt vervolgd