Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Dansje

07-06-2015 13:24

……Even naar links….
…..Naar rechts…..
Ben aan het dansen met Vrouw.
Als ik naar links ga, gaat zij ook.
Als ik naar rechts ga, rent ze ook naar rechts.
Ze probeert me te pakken.
Mag weer niet door het hek heen.
Dit is ook wel lollig, hoor.
Hoppa, ik spring achter een struik.
Pak me dan….
Ha, ze wordt moe.
Zodra ze niet kijkt, ben ik weer weg.
Tegenwoordig ga ik elke ochtend een rondje in de buurt maken.
Even controleren of alles normaal is.
En kijken of ik ergens achter een irritante fladderaar aan kan.
Maar gisteren liep het fout.
Zat er een grote hond achter mij aan.
En het poortje van ons hek was nog dicht.
Spannend, jongen.
Keidikke staart had ik.
Vrouw liet me net op tijd binnen.
Puck zag het gebeuren.
Hij was helemaal overstuur.
Ik ook wel een beetje.
Maar dat is nu weer over.
En we gaan weer naar links….

Pimmetje