Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

De verkeerde

04-02-2018 16:43
“PIMMM!!!!!! NEEHEEEE”. 
 “ikbenonderhetbedikbenonderhetbed”
“Puck het was niet tegen jou.”
“blijftochmooionderhetbed”.
“PIMMMMMM”
Ja wat?
“Mijn brood ligt op de grond en het beleg is eraf.”
Ja. 
“Dat MAG niet!”
Dacht dat je het niet meer hoefde.
“Ik loop EVEN weg…”
Tja.
“FOEI! Wat stout!!!”
Och.
“En jij gaat niet eens onder het bed”. 
Nee, waarom? Lust hij zijn eten niet? Kan ik het dan opeten?  Hoewel, ik heb eigenlijk wel even genoeg.
“Ik vind je een vervelende kat!”
Oh ja?
“Soms dan….nee, schei uit met kopjes. Nee Pim, toe, he verdorie….nou aai ik al weer. En die arme Puck zit onder het bed”. 
Prrrrrrrrrrr


“PIMMM!!!!!! NEEHEEEE”.
“ikbenonderhetbedikbenonderhetbed”
“Puck het was niet tegen jou.”
“blijftochmooionderhetbed”.
“PIMMMMMM”
Ja wat?
“Mijn brood ligt op de grond en het beleg is eraf.”
Ja.
“Dat MAG niet!”
Dacht dat je het niet meer hoefde.
“Ik loop EVEN weg…”
Tja.
“FOEI! Wat stout!!!”
Och.
“En jij gaat niet eens onder het bed”.
Nee, waarom? Lust hij zijn eten niet? Kan ik het dan opeten?  Hoewel, ik heb eigenlijk wel even genoeg.
“Ik vind je een vervelende kat!”
Oh ja?
“Soms dan….nee, schei uit met kopjes. Nee Pim, toe, he verdorie….nou aai ik al weer. En die arme Puck zit onder het bed”.
Prrrrrrrrrrr