Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Drukke nacht

16-07-2017 20:56
Er liggen lekkere snoepjes in een la in de keuken.
Geen idee waarom ik ze niet allemaal krijg.
Maar vannacht heb ik de la opengemaakt.
Er lagen veel dingen in. 
Puck werd zenuwachtig toen ik alles eruit gooide.
“Vrouw wordt boos.”
Welnee, die ligt in haar mand.
Ah, daar zijn ze.
Ik gooide het zakje op de grond maar kreeg het niet open.
Puck ook niet.
Balen zeg.
“Oh je”, zei Vrouw, toen ze vanmorgen in de keuken kwam.
“Ik was het niet,” zei Puck.
Ik geeuwde.
En kreeg 1 snoepje.
EEN!
Ben ik daar de hele nacht voor op gebleven?
Ze liggen nu ergens anders.
Er lagen lekkere snoepjes in een la in de keuken.
Geen idee waarom ik ze niet allemaal kreeg.
Maar vannacht had ik de la opengemaakt.
Er zaten veel andere dingen in. 
Puck werd zenuwachtig toen ik alles eruit gooide.
“Vrouw wordt boos.”
Welnee, die ligt in haar mand.
Ah, daar zijn ze.
Ik gooide het zakje op de grond maar kreeg het niet open.
Puck ook niet.
Balen zeg.
“Oh je”, zei Vrouw, toen ze vanmorgen in de keuken kwam.
“Ik was het niet,” zei Puck.
Ik geeuwde.
En kreeg 1 snoepje.
EEN!
Was ik daar de hele nacht voor op gebleven?
Het zakje ligt nu ergens anders.