Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

En nu?

30-06-2023 10:03
Gisteren ben ik op de tuintafel gaan liggen.
Precies zoals mijn broer altijd deed.
Vrouw was erg onder de indruk.
“Knappe Puck!”
Maar verder zegt ze niet veel.
Ik praat meer met haar dan andersom.
Soms schrikt ze.
Dan miauw ik heel hard.
Alsof ik iemand roep.
Ik weet het zelf ook niet zo goed.
Als het donker wordt, lig ik naast haar op de bank.
Daar heb ik nu alle ruimte voor.
Ook het eten is nu voor mij alleen.
Dat zijn wel voordelen.
Maar vanochtend ben ik van de tuintafel afgevallen.
Sommige dingen blijven toch hetzelfde.Gisteren ben ik op de tuintafel gaan liggen.

Gisteren ben ik op de tuintafel gaan liggen.
Precies zoals mijn broertje altijd deed.
Vrouw was erg onder de indruk.
“Knappe Puck!”
Maar verder zegt ze niet veel.
Ik praat meer met haar dan andersom.
Soms schrikt ze.
Dan miauw ik heel hard.
Alsof ik iemand roep.
Ik weet het zelf ook niet zo goed.
Als het donker wordt, lig ik naast haar op de bank.
Daar heb ik nu alle ruimte voor.
Ook het eten is nu voor mij alleen.
Dat zijn wel voordelen.
Maar vanochtend ben ik van de tuintafel afgevallen.
Sommige dingen blijven toch hetzelfde.

Puck