Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Goede score

02-05-2018 13:16
Vanmorgen is het weer eens gelukt.
Je moet slim zijn, afwachten en stil zitten.
Onopvallend zijn.
Gelukkig is Vrouw in de ochtend langzaam.
En slaperig.
Ze zat aan de tafel te eten.
Ineens liep ze weg.
Ik heb nog even gewacht.
Maar ja....als het wordt aangeboden.
Toen Vrouw terug kwam, werd ze niet eens boos..
"Oh Pim", zei ze alleen maar.
En toen ruimde ze het bord met brood op.
Dat had ik laten liggen.
Nadat ik de kaas eraf had gegeten.
Heb maar even een kopje gegeven.
Het was toch aardig.Vanmorgen is het weer eens gelukt.
Je moet slim zijn, afwachten en stil zitten.
Onopvallend zijn.
Gelukkig is Vrouw in de ochtend langzaam.
En slaperig.
Ze zat aan de tafel te eten.
Ineens liep ze weg.
Ik heb nog even gewacht.
Maar ja....als het wordt aangeboden.
Toen Vrouw terug kwam, werd ze niet eens boos..
"Oh Pim", zei ze alleen maar.
En toen ruimde ze het bord met brood op.
Dat had ik laten liggen.
Nadat ik de kaas eraf had gegeten.
Heb maar even een kopje gegeven.
Het was toch aardig.Vanmorgen is het weer eens gelukt.

Je moet slim zijn, afwachten en stil zitten.
Onopvallend zijn.
Gelukkig is Vrouw in de ochtend langzaam.
En slaperig.
Ze zat aan de tafel te eten.
Ineens liep ze weg.
Ik heb nog even gewacht.
Maar ja....als het wordt aangeboden.
Toen Vrouw terug kwam, werd ze niet eens boos..
"Oh Pim", zei ze alleen maar.
En toen ruimde ze het bord met brood op.
Dat had ik laten liggen.
Nadat ik de kaas eraf had gegeten.
Heb maar even een kopje gegeven.
Het was toch aardig.