Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Handige pootjes

24-10-2014 11:43

Ik ben handig met mijn pootjes.
Deel tikken uit als Vrouw niet oplet bijvoorbeeld.
Zijn we met de bal aan het spelen, en dan kijkt ze ineens TV.
Hoezo?
Wij zijn toch aan het spelen?
Tik! En we zijn weer bij de les.
Verder kan ik het deurtje van de snoepkast open krijgen.
En de koelkast bijna.
De printer is stuk.
Ik schijn daar weer iets te vaak met mijn pootjes in geweest te zijn.
Vrouw kreeg het niet meer goed.
Er schuiven regelmatig zaken van tafels en aanrecht.
Leuk om te kijken hoe het naar beneden valt.
In het bouwvallige huis van Vrouw is het een zeer nuttig talent.
Puck hangt altijd heel hysterisch in gordijnen en banken.
Ik geef gewoon een klap op de deur als hij open moet.
Gisteren lukte het om het poortje in de tuin open te krijgen.
Onwijs gaaf.
We zaten in het pikkedonker in de tuin en Vrouw dacht dat we er niet uit konden.
Ha!
Lekker in het donker tussen de eenden gebanjerd.
Helaas gingen ze kwaken.
Toen ik er een klap op gaf, alleen maar harder.
Vrouw vond ons daardoor snel terug.
Nou ja.
Je lost kennelijk niet alles op met handige pootjes.

Pimmetje