Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Hek

09-09-2013 15:09

Gisteren was ik ontsnapt. Om de tuin staat een groot Hek.Toen we hier net kwamen, zaten er gaten in waardoor zelfs Puck kon ontsnappen. Hij rende verwilderd over de straat  want hij was vergeten waarom hij wilde ontsnappen.

Ik niet.

Ik ga heel systematisch te werk.
Ik kroop door het gat en begon bij de buren rechts; daar rook het vaak naar warm eten.
Bij aankomst bleek dat niet aanwezig.
Wel een gillende vrouw en een rare man die me wilde pakken.
Helaas moeten krabben.
Vrouw kwam me halen toen ik net de overstap naar de volgende tuin wilde maken. Snel mijn kop tegen haar kin gelegd.
Daarna is het Hek verstevigd waardoor ik er wat beter tegenop kon klimmen. Ik heb dagenlang over de rand gelopen.
Vrouw kwam dan met allerlei lekkers naar buiten om me naar beneden te lokken.
Maar gisteren kwam ze niet en dan moet ik het zelf zoeken.
Bij de buren links voeren ze egels. 
Dat was snel op.
Puck schreeuwde intussen dat ik terug moest komen. 
Die klikspaan alarmeerde de hele buurt.
Bij de derde tuin kwam vrouw met een zaklamp (het was een warme zomernacht) mij halen. 
Nu heb ik huisarrest en er wordt van alles aan het Hek gedaan.
Dat is niet erg.
Ik moet alleen de volgende keer Puck meenemen.
 
Pimmetje