Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Herfst

03-12-2018 16:46
Ik zit op de vensterbank en kijk naar buiten.
Het is donker.
Er waaien blaadjes door de tuin.
Meneer Egel waait er zo'n beetje achteraan.
Ik kijk hem lang na.
Hij gaat naar de buren.
De vensterbank is lekker warm en droog.
Pim ligt weer achter de bank.
Wauw!!!
Streepie staat voor het poortje.
Hij probeert over het hek te klimmen.
Ik roep Vrouw en Pim.
Maar Vrouw hoort niks en Pim slaapt gewoon door.
Streepie loopt weer door.
Naar de buren.
Daar is meneer Egel ook.
Nu komt Vrouw kijken.
"Is het spannend Puck?”
Je hebt GEEN IDEE!!
Maar in de tuin waaien nu alleen de blaadjes...
Ik zit op de vensterbank en kijk naar buiten.
Het is donker.
Er waaien blaadjes door de tuin.
Meneer Egel waait er zo'n beetje achteraan.
Ik kijk hem lang na.
Hij gaat naar de buren.
De vensterbank is lekker warm en droog.
Pim ligt weer achter de bank.
Wauw!!!
Streepie staat voor het poortje.
Hij probeert over het hek te klimmen.
Ik roep Vrouw en Pim.
Maar Vrouw hoort niks en Pim slaapt gewoon door.
Streepie loopt weer verder.
Naar de buren.
Daar is meneer Egel ook.
Nu komt Vrouw kijken.
"Is het spannend Puck?”
Je hebt GEEN IDEE!!
Maar in de tuin waaien alleen de blaadjes...
 
Puckje