Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Kerstflirt

19-12-2014 16:33

Oppas kwam weer langs.
Ik schrok wel want ik had geen grote tas gezien.
Loos alarm.
Oppas kwam alleen kerstsnoep brengen.
Dat is aardig.
Vorig jaar had ze het opgestuurd met een kerstkaart.
Toen heb ik alle snoepjes uit de enveloppe moeten peuteren.
Nu kreeg ik het aangereikt.
Twee reepjes.
Een is er gedeeld, 70% voor mij, 30% voor Puck.
De andere ging in de trommel.
Nou ja, die gooi ik nog wel een keer naar beneden.
Puck ging opscheppen.
Hij liet zijn nieuwe verstopplek onder de kerstboom zien.
Onder het witte kleed.
Van daaruit kan hij aan het snoer van de lampjes trekken.
Dan wiebelt de boom.
Maar ik heb alleen zitten staren.
Oppas is leuk.
Ik ben Knapperd.
Of Mooie Man.
Ik denk eigenlijk dat Oppas een beetje verliefd op me is.
Met al die snoepjes.
En dat flirten.
Maar ja.
Wie is dat niet?

Pimmetje