Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Krabplank

08-09-2014 20:11

We hebben een nieuwe krabplank gekregen.
Zo maar.
Hij ruikt erg lekker en we kunnen er heerlijk op liggen.
Alleen is niet duidelijk wie er wanneer op mag liggen.
Vrouw ligt nooit op de krabplank, dat scheelt.
Maar broer Puck ligt erg in de weg.

Op bovenstaande foto was ik even de tuin uit.
Toen ik terugkwam was mijn plek bezet.
Er waren tijden dat iedereen in rep en roer was als ik vertrok.
Men ging zoeken, wachten en knuffelen als ik terugkwam.
Nu maken we meteen van de gelegenheid gebruik.
Hallo, ik was heel ver weg van de tuin, hoor.
Vrouw zat tv te kijken toen ik terug kwam.
Ze keek niet eens op, toen ik er weer was.
En Puck weigerde zijn plek in te wisselen.
Even orde op zaken gesteld.
Wat van mij is, is van mij.
Misschien moet ik wat minder vaak weggaan.
Het thuisfront vereist duidelijk zorg.
Alles gaat mis als ik er niet ben.