Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Liefde

18-10-2017 15:56
Oppas was er weer.
Dat is best leuk.
We missen Vrouw maar met Oppas is het ook goed.
Ze doet andere spelletjes en te veel eten in de bakjes.
Puck trok enorm de aandacht.
Alsmaar naast Oppas zitten en zo.
Belachelijk.
“Ik mis Vrouw ook.”
Jaja, poep maar lekker in de tuin.
Het bankje buiten is van mij.
Dus toen Oppas DAAR zat, hoorde ze bij mij.
Ik vond het ZO leuk.
Dat ik tussen door snel mijn klauwen in de bank binnen zette.
Oppas had het niet door.
“Pim jij zat toch hier?”
Ja.
Altijd.
Op mijn bank.
Bij jou.

Oppas was er weer.
Dat is best leuk.
We missen Vrouw maar met Oppas is het ook goed.
Ze doet andere spelletjes en te veel eten in de bakjes.
Puck trok enorm de aandacht.
Alsmaar naast Oppas zitten en zo.
Belachelijk.
“Ik mis Vrouw ook.”
Jaja, poep maar lekker in de tuin.
Het bankje buiten is van mij.
Dus toen Oppas DAAR zat, hoorde ze bij mij.
Ik vond het ZO leuk.
Dat ik tussendoor snel mijn klauwen in de bank binnen zette.
Oppas had het niet door.
“Pim jij zat toch hier?”
Ja, hoor.
Voor altijd.
Op mijn bank.
Bij jou.