Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Pimmetje heeft bezoek

24-02-2014 20:59

“Hoiiiiiii,..ja, graag achter mijn rechter oor, lekkerrrrrrrrrrrrr!!

….

Oh jij bent die man die de balk op het hek heeft gemaakt! Leuk hoor, ik kan er makkelijk overheen. Daar is Vrouw mooi ingetuind. Dat het hek zo oud is, helpt ook natuurlijk. Zelfs mijn bange broertje Puck kan het. Die ligt daar. Met zijn buik omhoog.

Nee, die hoeft geen aandacht.

…….

Wat? Er is niks mis met die hoek, hoor. Dat is een heerlijke paal om tegenop te klimmen. Hoe bedoel je schuin maken??? (opgelucht)Oh, moet Vrouw dat doen? Daar komt niks van. Die heeft twee linkerhanden.

……

Wat bedoel je: de meeste katten geven op als ze twee keer naar beneden zijn gevallen? Wat een slapjanussen! Ik niet, hoor, ik ga gewoon door.

…..

Oh, komen er nu twee balken? Die allebei rollen? Vindt Vrouw dat niet te duur? Ja, ik vind het knots. Ik kan altijd nog door de coniferen heen. Of via de paal aan de andere kant.

……

Leuke man ben je …ik loop even mee naar de voordeur.

Heb jij al een kat?”