Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Nachtelijk bezoek

18-01-2017 11:50
“Oh, lekker knus is dit. Het was koud in de kamer, hoor. Jij hebt een veel lekkerdere mand. En Puck praat niet met me. Hij kijkt naar de muizen in de tuin vanaf zijn klimpaal. Waar ik trouwens ook op mag. Maar dat doet er nu niet toe. Kun je opschuiven? En aaien? Oh wacht, dit is ook goed. Zit ik wat hoger. En toch warm. (pats, pats, pats met poot). Schiet eens op. Aaien!!!
 
 “Pim het is nog donker. En je ligt op mijn borst. Zo kan ik me niet verroeren.  Ik krijg geen lucht. En ik wil niet aaien. Ik ben moe. Pim? Ga nou even..Pim????”
 
 
“Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz” 
“Oh, lekker knus is dit. 
Het was koud in de kamer, hoor. 
Jij hebt een veel lekkerdere mand. 
En Puck praat niet met me. 
Hij kijkt naar de muizen in de tuin vanaf zijn klimpaal. 
Waar ik trouwens ook op mag. 
Maar dat doet er nu niet toe. 
Kun je opschuiven? 
En aaien?
 Oh wacht, dit is ook goed. 
Zit ik wat hoger. 
En toch warm. 
(pats, pats, pats met poot).
 Schiet eens op. 
AAIEN!!!!”
 
 “Pim het is nog donker. 
En je ligt op mijn borst. 
Zo kan ik me niet verroeren.  
Ik krijg geen lucht.
 En ik wil niet aaien. 
Ik ben moe. 
Pim? 
Ga nou even..Pim????”
 
 
“Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz”