Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Niks te melden

15-06-2014 19:44

Het gaat zijn gangetje.
De avonden zijn lang licht.
Puck en ik zijn tot laat in de tuin.
Er staan drie stomme tuinkabouters in het oranje.
Die hebben we al om gegooid.
Als het schemert, vangen we motten.
Ik meer dan Puck natuurlijk.
De vogels zijn er ook maar als ik niet over het hek kan, heb ik daar niks aan.
Laatst nog eens geprobeerd maar toen zat ik vast in een slinger vlaggetjes.
Gedoe!
Verder komen Blackie en Streepje regelmatig langs.
Streepje is gezellig maar Blackie is een ruziezoeker.
Die moet je niet in het donker tegenkomen.
Af en toe mogen we door de hal van de flat lopen.
Dat is ook spannend.
Veel geurtjes van honden en mensen.
O.a. Nicci Niks, onze buurhond loopt er veel.
Wat die daar doet?
Er is ook een deur waarachter veel geluiden zijn.
Als hij zoeft wordt Vrouw zenuwachtig.
"Kom jongens naar binnen."
Dat doen we dan maar.
Motten vangen is per slot van rekening ook leuk.
Ondanks de vlaggetjes.