Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Nu even niet.nl

09-05-2018 08:20
“Pim, volgens mij zat er een muis in de meterkast.”
“”Oh bah.”
“Kun jij niet gaan kijken? Het zou ook een grote spin kunnen zijn.”
“Spinnen doe ik niet.”
“Doe ook eens wat! Puck houdt de boel buiten al in de gaten.”
“Ik was vanmorgen ook bij de buren.”
“Dat jij bij de buren eten schooit, betekent niet dat je hier niets meer hoeft te doen.”
“Tot vijf uur doe ik mijn dutje. En daarna eet ik. Dan loop ik ommetje. Misschien daarna.”
“ik vraag het wel aan de buurman.”
“Goed plan.”
“Pim, volgens mij zat er een muis in de meterkast.”
“”Oh bah.”
“Kun jij niet gaan kijken? Het zou ook een grote spin kunnen zijn.”
“Spinnen doe ik niet.”
“Jij kunt ook wel eens wat doen! Puck houdt de boel buiten al in de gaten.”
“Ik was vanmorgen ook bij de buren.”
“Dat jij bij de buren eten schooit, betekent niet dat je hier niets meer hoeft te doen.”
“Tot vijf uur doe ik mijn dutje. En daarna eet ik. Dan loop ik ommetje. Misschien daarna.”
“ik vraag het wel aan de buurman.”
“Goed plan.”