Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Pim in de maneschijn

14-07-2014 17:11

Hoihoi, Puck hier.
Ben nog helemaal van slag af.
Pim klom vannacht weer over het hek.
Ik riep nog naar Vrouw maar die zat voetballen te kijken.
Nou, Pim had vrij spel.
De maan stond wel hoog, maar toch was het donker.
Hij was nergens meer te bekennen.
Vrouw kwam ineens naar buiten en snapte het meteen.
Ik kan goed miauwen.
‘Oh Puck, is ie weer weg?’
Yep.
Op drie uur (rechts) voor het laatst gezien.
Vrouw en nog een vrouw (aardige tante die vaak snoep brengt) met zaklantaarns in de weer.
Maar Pim is niet gek.
Uiteindelijk Vrouw naar bed gegaan.
Ik op wacht.
En ja, hoor daar kwam meneer.
Er zit niemand meer achter me aan, dus hier ben ik.
Woedend was ik.
Hij heeft het altijd knots.
En ik doe van onrust geen oog dicht.
Ik wou dat ik het durfde.