Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Pimmetje en.....

18-10-2017 14:31

Vanmorgen zat de fladderaar met de rode borst in de tuin.
Ik heb daar al langer een oogje op.
Hij zat doodstil op een stoel.
Mooi.
Dan kan ik hem goed pakken.
Vrouw, open die deur!
“Och, het goudvinkje. Zeker een klap gehad, ik laat hem even bijkomen.”
Whatever.
Open die deur!
“Pim nee, je mag hem niet pakken, hij is ziek.”
Daar weet ik wel wat op.
OPEN DIE DEUR!!
Opeens vloog de fladderaar weer weg.
En toen pas ging de deur open.
Ik heb nog alles nagezocht maar het had geen zin.
Daarvan moet ik nu even bijkomen.

Vanmorgen zat de fladderaar met de rode borst in de tuin.
Ik heb daar al langer een oogje op.
Hij zat doodstil op een stoel.
Mooi.
Dan kan ik hem goed pakken.
Vrouw, open die deur!
“Och, het goudvinkje. Zeker een klap gehad, ik laat hem even bijkomen.”
Whatever. 
Open die deur!
“Pim nee, je mag hem niet pakken, hij is ziek.”
Daar weet ik wel wat op. 
OPEN DIE DEUR!!
Opeens vloog de fladderaar weer weg.
En toen pas ging de deur open.
Ik heb nog alles nagezocht maar het had geen zin.
Daarvan moet ik nu even bijkomen.