Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Pimmetje heeft sjans

09-03-2015 12:54

Er zit een rooie Vrouw achter me aan.
Ze kwam zelfs hier overnachten..
Met een wit neusje, witte sokjes en veel te dikke buik.
Toch is Rooie over het hek heen gekomen.
Het was midden in de nacht.
Ze schreeuwde de longen uit haar lijf.
Ze zat natuurlijk achter mij aan.
Kan me niet voorstellen dat iemand op Puck valt.
Hij vond er ook niks aan.
Vrouw lag in haar eigen mand te slapen dus die kreeg niks mee.
Puck ging meteen klikken de volgende ochtend.
Hij liet Vrouw zien waar de Rooie in de tuin lag te slapen.
Op het matje voor de achterdeur.
Vrouw zette snel het hekje open en vergat ons in de tuin te laten.
Dat was natuurlijk weer stom.
Enfin, Rooie Belle vertrok.
En stond gisteren weer te schreeuwen voor het hek.
Ze klom er ditmaal niet overheen.
Maar snapt nog steeds niet dat ik niets wil.
Ik val op donker, zoals die zwarte poes-van-over-het-bruggetje.
En op Vrouw.
Natuurlijk.

Pimmetje