Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Puck of Pim?

15-07-2015 14:36

Vanmorgen had ik een gekke bui.
Ik deed net of ik Pim was.
Eerst heb ik heel irritant bij de lege bakjes in de keuken gezeten.
Toen aan het touwtje van de regenjas gehangen.
En daarna ben ik ontsnapt in de tuin.
Het regende.
Vrouw dacht dat ik er niet uit kon.
Maar ik heb gezien hoe Pim het hek altijd open maakt.
Weg was ik.
Vrouw in paniek.
“Puck, kom terug, ik moet naar mijn werk.”
Hahahaha.
Mooi niet.
Toen ik kletsnat was, wilde ik toch wel terug.
Maar het hek was dichtgevallen.
Vrouw deed tussen alle glibberige slakken door, het hek weer open.
“Puck ik ben boos op je! Door jou kom ik te laat. Je ziet eruit als een punk kat.”
Binnen had Pim mijn etensbakje leeggegeten.
Maar dat gaf niet.
Ik was buiten geweest en hij niet.
Die triomf gaf mij energie genoeg.

Puck