Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Puck on the role

26-09-2014 20:03

Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik was gisteren ook over het hek.
Vrouw was te laat.
Ik had hem eindelijk door.
Pim had het al zo vaak voorgedaan.
Gaaf, jongen!
Ik kon wel op het hek, maar er niet overheen.
Bleef steeds hangen in het net.
Maar nu ging het goed.
Ik snap hem.
Baby Pim was kwaad.
Hij wilde meteen niet meer naar buiten omdat ik weg was.
Ging ineens heel erg met Vrouw knuffelen.
Ik zag het wel, maar het kon me niks schelen.
Ben heeeeeeeeeeeeeeel lang weg geweest.
Overal waar Pimmetje is geweest, ben ik nu ook geweest.
Pas toen het allang donker was, kwam ik terug.
Toen moest ik op het raam tikken, voordat Vrouw me zag.
Ze zat TV te kijken.
En Pim lag op de printer, die had hij aangezet.
Lekker stelletje.
Ik ga vanavond weer.
Oeha.

Puckje