Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Puck-time

20-08-2017 17:24
Soms heb ik er genoeg van.
Het is hier Pim voor en Pim na.
Pim is zo leuk en Pim is zo knap.
Soms geef ik Pim gewoon een lel.
Of ik blaas naar hem als hij in zijn mandje slaapt.
Vrouw wordt boos als ze het ziet.
Dan ga ik maar gauw onder het bed.
Sinds kort gaat het wel eens anders.
Vrouw zit op de bank en zegt:
“Kom maar, Puck.”
Ineens heb ik Vrouw helemaal voor mij alleen.
Ik wordt geaaid en geknuffeld.
Heel lang.
Met haar hand op mijn buikje slaap ik uiteindelijk in.
Dat ligt ZO veel beter..
Dan Pim in zijn mand.
Of onder het bed.
Soms heb ik er genoeg van.
Het is hier Pim voor en Pim na.
Pim is zo leuk en Pim is zo knap.
Soms geef ik Pim gewoon een lel.
Of ik blaas naar hem als hij in zijn mandje slaapt.
Vrouw wordt boos als ze het ziet.
Dan ga ik maar gauw onder het bed.
Sinds kort gaat het anders.
Vrouw zit op de bank en zegt:
“Kom maar, Puck.”
Ineens heb ik Vrouw helemaal voor mij alleen.
Ik word geaaid en geknuffeld.
Van verrukking weet ik niet hoe ik moet liggen.
Met haar hand op mijn buikje slaap ik uiteindelijk in.
Dat ligt ZO veel beter..
Dan Pim in zijn mand.
Of onder het bed.