Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Redder in nood

04-11-2017 18:53
Vrouw is Of weg Of op de bank.
Dan doet ze niks.
Ik wil in de Hal, In de Gang, Spelen, Uit de tuin…
Oh wacht even, dat heb ik allang niet gedaan.
In het ik pikkedonker klim ik over het hek.
Puck roept dat het niet mag.
Gaaf, jongen.
Maar nu wil ik terug en het gaat niet.
De poort is dicht.
Vrouw zit op de bank en weet het niet!!!
Puck roept haar.
Heel hard.
Daar is ze.
“Wat doe je gek, Puck. Wat is er?”
“Ik ben hier!!!!”
“Jeetje Pim wat ben jij stout! Gauw naar binnen.”
Vrouw doet de poort open en ik race de tuin in.
Puck erachter aan.
Hij krijgt snoep.
Ik niet.
Maakt mij wat uit.
Ik was toch lekker weg.
Ik verveel me nogal de laatste tijd.
Vrouw is Of weg Of op de bank.
Dan doet ze niks.
Ik wil in de Hal, In de Gang, Spelen, Uit de tuin…
Oh wacht even, dat heb ik lang niet gedaan.
In het pikkedonker klim ik over het hek.
Puck roept dat het niet mag.
Gaaf, jongen.
Maar nu wil ik terug en het gaat niet.
De poort is dicht.
Vrouw zit op de bank en merkt niks!!!
Puck is nog in de tuin en roept haar.
Heel hard.
Daar is ze.
“Wat doe je gek, Puck. Wat is er?”
“Ik ben hier!!!!”
“Jeetje Pim wat ben jij stout! Gauw naar binnen.”
Vrouw doet de poort open en ik race het huis in.
Puck komt erachter aan.
Hij krijgt snoep.
Ik niet.
Maakt mij wat uit.
Ik was toch lekker weg.