Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Rooftocht

21-01-2023 16:55

Vrouw had nieuwe snoepjes voor ons.
Erg lekker.
Ze lagen in een la in de keuken.
Ik mag eigenlijk niet op het aanrecht springen.
Daarom doe ik dat alleen als Vrouw uit de buurt is.
Op het aanrecht, kon ik makkelijk de la open krijgen.
Er lag best veel troep.
En ja…ook de snoepjes.
De deksel was er zo af maar ik kwam met mijn kop niet in het potje.
Net toen ik daar mee bezig was, stond Vrouw ineens voor me.
Ik had Puck op de uitkijk gezet, maar daar heb je dan ook niks aan.
Twee snoepjes gekregen.
En de rest is weg.
Geen idee waar.
Maar daar kom ik nog wel achter.

Pimmetje

 

Maar daar kom ik nog wel achter.Vrouw had nieuwe snoepjes gekocht.
Ze lagen in een la in de keuken.
Ik mag eigenlijk niet op het aanrecht springen.
Dat doe ik alleen als Vrouw uit de buurt is.
Op het aanrecht, kon ik makkelijk de la open krijgen.
Er lag best veel troep.
En ja…ook de snoepjes.
De deksel was er zo af maar ik kwam met mijn kop niet in het potje.
Net toen ik daar mee bezig was, stond Vrouw ineens voor me.
Ik had Pim op de uitkijk gezet, maar daar heb je dan ook niks aan.
Twee snoepjes gekregen.
En de rest is weg.
Geen idee waar.
Maar daar kom ik nog wel achter.