Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Run baby run!

03-09-2017 22:36
Tegenwoordig moet ik erg hard rennen.
’s Morgens.
Vrouw dacht eerst dat ik wilde spelen.
Maar dat is het niet.
Ik moet gewoon rennen.
En springen.
Op de tafel, op de kast.
En midden in de kapstok.
Er vloog een jas van Vrouw door de lucht.
Die ving ik ook maar meteen.
En daarna moest ik erg mijn voorpoot wassen.
Of toch weer rennen?
Ik ga zo hard!
Dat ik het van gekkigheid niet meer weet.
Puck kan niet zo snel als ik.
Niemand kan zo snel als ik.
Niemand kan..oh mijn mandje.
Dat is toch ook wel…zzzzzzzzzzzzzzz.
Tegenwoordig moet ik erg hard rennen.
’s Morgens.
Vrouw dacht eerst dat ik wilde spelen.
Maar dat is het niet.
Ik moet gewoon rennen.
En springen.
Op de tafel, op de kast.
En midden in de kapstok.
Er vloog een jas van Vrouw door de lucht.
Die ving ik ook maar meteen.
En daarna moest ik erg mijn voorpoot wassen.
Of toch weer rennen?
Ik ga zo hard!
Dat ik het van gekkigheid niet meer weet.
Puck kan niet zo snel als ik.
Niemand kan zo snel als ik.
Niemand kan..oh mijn mandje.
Dat is toch ook wel…zzzzzzzzzzzzzzz.
 
Pimmetje