Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Samen uit...

12-04-2022 12:09
Elke avond ga ik uit.
Dan sta ik bij de voordeur.
Vrouw doet open en dan stappen we samen door de gang.
Ik snuffel aan alle voordeuren.
Maar het leukste is dat Vrouw meeloopt.
Het is even ‘our time’. 
Gisteren vloog Puck ineens de voordeur uit.
Ik bleef verbijsterd zitten.
Hoezo Puck???
Hij draaikontte triomfantelijke met Vrouw mee de gang door.
Die had eerst niks in de gaten.
Toen keek ze om.
“Pim kom jij ook nog?”.
Ik heb lang getwijfeld.
Toen ben ik gaan rennen.
Heel hard naar Vrouw toe.
In het voorbijgaan tegen Puck geblazen.
Party pooper!
Elke avond ga ik uit.
Dan sta ik bij de voordeur.
Vrouw doet open en daarna stappen we samen door de gang.
Ik snuffel aan alle voordeuren.
Maar het leukste is dat Vrouw meeloopt.
Het is even ‘our time’. 
Gisteren vloog Puck ineens de voordeur uit.
Ik bleef verbijsterd zitten.
Hoezo Puck???
Hij draaikontte triomfantelijk met Vrouw mee de gang door.
Die had eerst niks in de gaten.
Toen keek ze om.
“Pim kom jij ook nog?”.
Ik heb lang getwijfeld.
Toen ben ik gaan rennen.
Heel hard naar Vrouw toe.
In het voorbijgaan tegen Puck geblazen.
Party pooper!
 
Pimmetje