Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Snoep Ding

06-05-2015 12:18

Er is een nieuw Ding gekomen.
Er was eerst een paars Ding waarin Vrouw snoep strooide.
Dan moest ik het eruit halen.
Easy.
Ging via een soort doolhof dat ik snel doorhad.
Maar in het nieuwe Ding strooit Vrouw bovenin snoep. Als je lang genoeg klungelt, rolt het er onder uit.
Het is zeer stress verhogend.
Wat is hier nu de toegevoegde waarde van?
Ik doe er veel te lang over.
Ben elke keer die verdomde brokjes kwijt.
Terwijl ik ze wel kan horen vallen.
Het water loopt me uit de mond terwijl ik bezig ben.
Puck kan het heel goed.
Die rommelt wat met zijn pootjes en huppa, daar zijn alle snoepjes.
Normaal hoeft ie ze niet.
Nou vreet ie ze allemaal op als ze eronder uit dansen.
Wat een irritante broer heb ik!
En nu ook nog een irritant snoep Ding.
Weet je wat? Ik knal het Ding gewoon om.
Dan rol ik wat heen en weer ermee en dan rolt ook alle snoep eruit.
Hoppaaaa.
“Pim dat hoort niet!”
Boeien!
Snoep is snoep.
Lekker.