Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Snorhaar

05-12-2014 17:07

Er lag vanmorgen een snorhaar in mijn drinkbak.
Ik denk dat Puck uitvalt.
Mijn snorharen zitten pico bello.
Zelfs de dierenarts zei dat ik lekker in mijn vel zat.
Iedereen was helemaal happy.
Snap alleen niet waarom ik in dat stomme mandje moet.
Ik heb de hele weg gegild.
Ten eerste omdat ik niets kan zien.
Ten tweede omdat ik kwaad ben op mezelf.
Als Vrouw uit zichzelf snoepjes ergens in gaat strooien.
Dat moet ik ze dus NIET gaan opeten.
Kattenkutterij, wat was ik kwaad.
Moest ik ook nog op die stomme weegschaal.
Ik was niets aangekomen.
Nee, dat haal je de koekoek.
Ik krijg alleen snoepjes als ik in die mand moet.
Terug weer gegild.
Maar toen thuis het deurtje open ging, ben ik blijven zitten.
“Pim, kom dan”.
Nope.
Ik maak zelf uit wanneer ik ergens uit en in ga.
En toevallig lag ik net lekker.
Met al mijn snorharen op een rij.
Heerlijk in mijn vel.

Pimmetje