Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Social..wat??

04-04-2020 18:15
Er is iets misgegaan.
Kijk, ik ben erg leuk als ik in een doos zit.
Zo leuk dat ik dan snoep krijg.
Nu Vrouw thuis is.
Ga ik dus vaak in de doos.
En krijg ik steeds snoep.
Daardoor moest ik vannacht een beetje kotsen.
Op de bank, keurig naast het kleedje waar ik op lig.
Vrouw is vanmorgen tijdens het bellen midden in mijn kots gaan zitten.
Ik was op social distance in de tuin.
Is er iemand anders die mij leuk vindt in deze doos?
Donaties zijn nu meer dan welkom.
#Piminquarantaine is de hashtag.
Alvast veel dank.
Er is iets misgegaan.
Kijk, ik ben erg leuk als ik in een doos zit.
Zo leuk dat ik dan snoep krijg.
Nu Vrouw thuis is.
Ga ik dus vaak in de doos.
En krijg ik steeds snoep.
Daardoor moest ik vannacht een beetje kotsen.
Op de bank, keurig naast het kleedje waar ik op lig.
Vrouw is vanmorgen tijdens het bellen midden in mijn kots gaan zitten.
Ik was op social distance in de tuin.
Is er iemand anders die mij leuk vindt in deze doos?
Donaties zijn nu meer dan welkom.
#Piminquarantaine is de hashtag.
Alvast veel dank.