Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Speelplezier

01-11-2019 18:12
Ik ben het ZOOOOO zat!!!
Al die dingen waar snoepjes in verstopt zitten.
GEEF ze gewoon.
Nee, hoor.
Er is weer een nieuw ding.
Met ballen erin.
“Kijk Pim, onder een paar ballen zit een snoepje,” zegt Vrouw.
“Kun jij ze vinden?”
Waarom?
Kan je het zelf niet?
Heel lang gewacht. 
Maar niemand bewoog.
Alleen Puck die erbij kwam zitten.
Maar die kan niks.
Uiteindelijk maar een bal eruit gegooid.
“Geen snoepje!” riep Vrouw.
Nog een bal.
Daaronder zat wel een snoepje.
Dat vrat Puck op.
Ik ben weer bij mijn oude snoepautomaat gaan zitten.
Als het toch moet…
Werk ik liever zonder ballen.
Ik ben het ZOOOOO zat!!!
Al die dingen waar snoepjes in verstopt zitten.
GEEF ze gewoon.
Nee, hoor.
Er is weer een nieuw ding.
Met ballen erin.
“Kijk Pim, onder een paar ballen zit een snoepje,” zegt Vrouw.
“Kun jij ze vinden?”
Waarom?
Kan je het zelf niet?
Heel lang gewacht. 
Maar niemand bewoog.
Alleen Puck die erbij kwam zitten.
Maar die kan niks.
Uiteindelijk maar een bal eruit gegooid.
“Geen snoepje!” riep Vrouw.
Nog een bal.
Daaronder zat wel een snoepje.
Dat vrat Puck op.
Ik ben weer bij mijn oude snoepautomaat gaan zitten.
Als het toch moet…
Werk ik liever zonder ballen.