Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Speeltafel

14-11-2017 21:36
Foutje gemaakt.
Ik zat die piepert van een Puck achterna.
En gleed uit over een kleedje op tafel.. 
Daardoor vloog ik uit de bocht tegen ander tafeltje.
Dat tafeltje viel uit elkaar.
Maar toch kwam er geluid uit.
Helaas hoorde Vrouw het ook.
Had ik verteld dat het midden in de nacht was?
Puck ging meteen onder het bed.
Ik stond nog verbaasd naar het lawaai tafeltje te kijken.
“Het muziektafeltje”, zei Vrouw boos.
“En nu is het stuk! Pim!!!”
Ja, ik heb ook liever dat de tafel stil is.
Maar hoe dan?
In het donker van de nacht.
Duurde het lang voordat iedereen weer kon slapen.
Foutje gemaakt.
Ik zat die piepert van een Puck achterna.
En gleed uit over een kleedje op tafel.
Daardoor vloog ik uit de bocht tegen een ander tafeltje.
Dat tafeltje viel  met een klap uit elkaar.
Daarna bleef er geluid uit komen.
Helaas hoorde Vrouw het ook.
Had ik verteld dat het midden in de nacht was?
Puck ging meteen onder het bed.
Ik stond nog verbaasd naar het lawaai tafeltje te kijken.
“Het muziektafeltje”, zei Vrouw boos.
“En nu is het stuk! Pim!!!”
Ja, ik heb ook liever dat die tafel stil is.
Maar hoe dan?
In het donker van de nacht.
Duurde het nog lang voordat iedereen weer sliep.