Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Stank voor...

17-07-2023 20:32
Ik poep veel.
Heb al langer last van mijn buik en zo.
Na veel gedoe lijkt het nu wat beter te gaan.
Wel heb ik veel prooi gevangen.
De afgelopen weken een muis of acht.
En gisteren had ik een hoogtepunt met een jonge merel.
Vrouw was niet blij.
“He Puck waarom zo veel en zo vaak?”
Dat is simpel.
Omdat Pim dat vroeg.
‘Let jij een beetje op Vrouw’, zei hij.
En dat doe ik dan.
Vrouw zelf vangt immers niks.
Maar het wordt duidelijk niet gewaardeerd.
Ze sloeg de deur dicht voor mijn neus dicht.
Nou ja.
Schijt aan.Ik poep veel.

Ik poep veel.
Heb al langer last van mijn buik en zo.
Na wat gedoe lijkt het nu beter te gaan.
En ik heb veel prooi gevangen.
De afgelopen weken wel een muis of acht.
En gisteren had ik een hoogtepunt met een jonge merel.
Vrouw was niet blij.
“Hè Puck waarom vang je nu zo veel en zo vaak?”
Gewoon..
Omdat Pim dat vroeg.
‘Let jij een beetje op Vrouw’, zei hij.
En dat doe ik dan.
Vrouw zelf vangt immers niks.
Maar het wordt duidelijk niet gewaardeerd.
Ze sloeg de deur voor mijn neus dicht.
Nou ja.
Schijt aan.

Puckje