Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

The End

08-09-2023 21:02

Ik hoop dat je hebt geweten hoeveel ik van je hield lieve Puck! En hoe ik me verheugde op je thuiskomst. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Je had dezelfde slopende ziekte als je stoere broertje Pim. Ongelofelijk dat jullie op hetzelfde moment klachten kregen. Jij was altijd fysiek iets sterker dan je broer, dus je hield het iets langer vol. Je zei vaak dat het niet goed ging, maar ik wilde niet luisteren. Ik kon het niet aan.

Dat ik jullie beiden binnen een half jaar toch moet laten gaan, kan ik alleen verdragen in de wetenschap dat jullie nu samen zijn. Dat je ondeugende broertje weer achter een deur op je staat te wachten. Tevoorschijn springt als jij komt, en dat jij dan weer schrikt. En dat jullie daarna weer samen rennen….en rennen….

Alsof er niets aan de hand is.

Mijn lieve, onhandige en kwebbelende Puckje is overleden op 8 september 2023.

De kerstbomen en muizen zullen nooit meer hetzelfde zijn.