Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Uitgekotst

24-01-2022 20:08
Puck kotste weer eens een avond.
Niet een keer.
Met wat gras.
Of een leuke haarbal.
Nee, spuug.
Vies.
De hele avond.
Bah.
Vrouw gaf te veel aandacht.
“Arme Puck…”
Ik heb hem een knal gegeven.
Dat gezeur altijd.
Daarna kroop hij weg onder de bank.
Vrouw ook onder de bank.
Hoe diep kun je zinken?
Enfin.
De volgende ochtend at meneer drie bakjes voer op.
Ik krijg daar altijd gezeik over.
Maar hij niet.
Wat een gedoe.
Over wat erin gaat.
En wat eruit komt.
Bij hem dan.
Ik doe gewoon.
Met kaas, slagroom, jus en ham.
Nooit ergens last van.
 
PimmetjePuck kotste weer eens een avond.
Niet een keer.
Met wat gras.
Of een leuke haarbal.
Nee, spuug.
Vies.
De hele avond.
Bah.
Vrouw gaf te veel aandacht.
“Arme Puck…”
Ik heb hem een knal gegeven.
Dat gezeur altijd.
Daarna kroop hij weg onder de bank.
Vrouw ook onder de bank.
Hoe diep kun je zinken?
Enfin.
De volgende ochtend at meneer drie bakjes voer op.
Ik krijg daar altijd gezeik over.
Maar hij niet.
Wat een gedoe.
Over wat erin gaat.
En wat eruit komt.
Bij hem dan.
Ik doe gewoon.
Met kaas, slagroom, jus en ham.
Nooit ergens last van.
 
PimmetjePuck kotste weer eens een avond.

Puck kotste weer eens een avond.
Niet een keer.
Met wat gras.
Of een leuke haarbal.
Nee, spuug.
Vies.
De hele avond.
Bah.
Vrouw gaf te veel aandacht.
“Arme Puck…”
Ik heb hem een knal gegeven.
Dat gezeur altijd.
Daarna kroop hij weg onder de bank.
Vrouw ook onder de bank.
Hoe diep kun je zinken?
Enfin.
De volgende ochtend at meneer drie bakjes voer op.
Ik krijg daar altijd gezeik over.
Maar hij niet.
Wat een gedoe.
Over wat erin gaat.
En wat eruit komt.
Bij hem dan.
Ik doe gewoon.
Met kaas, slagroom, jus en ham.
Nooit ergens last van.

Pimmetje