Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Vechten

21-06-2015 15:08

Hoiiii,
Ik ga nu elke dag over of door het hek heen.
Klim gewoon tegen de coniferen omhoog en zwaai mijn kont over de rollende balken.
Keigaaf.
Puck kan het niet, dus die blijft achter.
Hij roept steeds dat hij ook wil maar daar kan ik niks aan doen.
Gisteren kwam ik Streepie tegen.
Die was best brutaal.
Ik heb hem even duidelijk gemaakt dat dit MIJN tuinen zijn.
“Poeh, jij verbeeldt je ook wat! Je bent kleiner dan ik, hoor.”
Ik werd me toch een partij kwaad!!!!
Enorrum grote bek opengetrokken.
Alle buren kwamen naar buiten.
Behalve Vrouw, die had het niet gehoord.
Streepie maakte dat ie weg kwam.
Ik wilde er net achteraan, toen Vrouw met snoepjes naar buiten kwam.
“Pim, ik heb wat lekkers.”
Verdorie!
Dat zijn die snoepjes met kaas.
Die zijn inderdaad lekker.
Maar ik moet toch ook achter…
He, wat moet ik nou doen?????
Streepie/snoep/Streepie/snoep….
Snoep dan maar.
Meteen spijt van.
Nadat ik ze allemaal op had gegeten, mocht ik niet meer naar buiten.
Volgende keer Streepie.