Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Vechten?

14-12-2015 21:40

Streepie speelt de baas in de tuinen om ons heen.
Ik ga iets minder uit de tuin.
Soms blijf ik gewoon boven op het hek zitten.
Dan kan ik alles goed overzien en sta ik ver boven Streepie.
Laatst stond hij voor het poortje.
Gelukkig was het dicht.
Hij duwde met zijn neus tegen het gaas.
Ik zat op de tuintafel.
Helemaal vierkant was ik.
 “Laat me erin,” zei Streepie.
Echt niet.
“Dan klim ik zelf wel.”
Hij keek omhoog.
Puck blies binnen achter het raam met een hoge rug.
Ineens verscheen Vrouw in de tuin.
“Oh hallo Streepie, ben je d’r weer?”
Zeg, kan het minder enthousiast?
Dit is De Vijand.
Streepie was meteen van slag.
En maakte dat ie weg kwam.
Dat heb je als Vrouwen zich ermee bemoeien.
Elke Grote Mannen Onder Elkaar Matpartij wordt bedorven.
….
Gelukkig maar.
 
Pimmetje