Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Verlaten...

11-10-2021 10:50

Ik snap er niks van.
Eerst is Vrouw de hele dag om je heen.
Dat was enorm wennen.
Met het Apparaat waar ze de hele dag in praatte.
Hard gewerkt aan mijn eigen beeldvorming daarin.
Maar het ging.
En nu is ze ineens weg.
Heel lang.
Zelfs Oppas is weer langs geweest.
Dat is niet hetzelfde als Vrouw om je heen.
Met haar geklets.
En geaai.
En alle balletjes-in-de-tunnel.
Puck heeft na lange tijd weer op de mat gepoept.
En op bed gekotst.
Ik weet nog niet wat ik ga doen.
Niet eten is geen optie.
En Oppas speelde leuk.
Ik wou eigenlijk niet meedoen maar ja.
Als Vrouw nu terugkomt, zou ze dan blijven?
Ik hoop van wel.
Het Apparaat werkt nog.
Ik ben er nu aan gewend.
Net als aan Vrouw.


Ik snap er niks van.
Eerst is Vrouw de hele dag om je heen.
Dat was enorm wennen.
Met het Apparaat waar ze de hele dag in praatte.
Hard gewerkt aan mijn eigen beeldvorming daarin.
Maar het ging.
En nu is ze ineens weer weg.
Heel lang.
Zelfs Oppas is weer langs geweest.
Dat is niet hetzelfde als Vrouw om je heen.
Met haar geklets.
En geaai.
En alle balletjes-in-de-tunnel.
Puck heeft na lange tijd weer op de mat gepoept.
En op bed gekotst.
Ik weet nog niet wat ik ga doen.
Niet eten is geen optie.
En Oppas speelde leuk.
Ik wou eigenlijk niet meedoen maar ja.
Als Vrouw nu terugkomt, zou ze dan blijven?
Ik hoop van wel.
Het Apparaat werkt nog.
Ik ben er nu aan gewend.
Net als aan Vrouw.