Puck en Pimmetje



josta.rutten@hetnet.nl

Voor Sandra

03-07-2017 15:14
Vrouw is vaak weg.
Als ze terugkomt, zegt ze soms rare dingen.
Nu ook weer.
De deur slaat dicht, ik krijg een knuffel en dan hoor ik:
“Sandra vindt jou leuk.”
Dat ben ik ook. (zie foto)
Leuker dan Puck.
Die valt uit bomen, springt naast wasbakjes en eet muizen op.
Terwijl een leuke kat, zoals ik, alle muizen aan Vrouw geeft.
Of aan Sandra.
Wie is dat eigenlijk?
Waar woont ze?
Ver weg?
Vrouw is alweer vertrokken.
Naar iemand anders.
Die mij ook leuk vindt.
Natuurlijk.
Hoewel..
Ik niet aan iedereen een muis geef.
 
Pimmetje
Vrouw is vaak weg.
Als ze terugkomt, zegt ze soms rare dingen.
Nu ook weer.
Ze komt binnen, de deur slaat dicht, ik krijg een knuffel en dan hoor ik:
“Sandra vindt jou leuk.”
Dat ben ik ook. (zie foto)
Leuker dan Puck.
Die valt uit bomen, springt naast wasbakjes en eet muizen op.
Terwijl een leuke kat, zoals ik, die aan Vrouw geeft.
Of aan Sandra.
Wie is dat eigenlijk?
Waar woont ze?
Ver weg?
Vrouw is alweer vertrokken.
Naar iemand anders.
Die mij ook leuk vindt.
Natuurlijk.
Hoewel..
Ik niet aan iedereen een muis geef.
Nu ook weer.
Ze komt binnen, de deur slaat dicht, ik krijg een knuffel en dan hoor ik:
“Sandra vindt jou leuk.”
Dat ben ik ook. (zie foto)
Leuker dan Puck.
Die valt uit bomen, springt naast wasbakjes en eet muizen op.
Terwijl een leuke kat, zoals ik, die aan Vrouw geeft.
Of aan Sandra.
Wie is dat eigenlijk?
Waar woont ze?
Ver weg?
Vrouw is alweer vertrokken.
Naar iemand anders.
Die mij ook leuk vindt.
Natuurlijk.
Hoewel..
Ik niet aan iedereen een muis geef.
 
Vrouw is vaak weg.
Als ze terugkomt, zegt ze soms rare dingen.
Nu ook weer.
Ze komt binnen, de deur slaat dicht, ik krijg een knuffel en dan hoor ik:
“Sandra vindt jou leuk.”
Dat ben ik ook. (zie foto)
Leuker dan Puck.
Die valt uit bomen, springt naast wasbakjes en eet muizen op.
Terwijl een leuke kat, zoals ik, die aan Vrouw geeft.
Of aan Sandra.
Wie is dat eigenlijk?
Waar woont ze?
Ver weg?
Vrouw is alweer vertrokken.
Naar iemand anders.
Die mij ook leuk vindt.
Natuurlijk.
Hoewel..
Ik niet aan iedereen een muis geef.
 
 
 
 
 
 
Vrouw is vaak weg.
Als ze terugkomt, zegt ze soms rare dingen.
Nu ook weer.
Ze komt binnen, de deur slaat dicht, ik krijg een knuffel en dan hoor ik:
“Sandra vindt jou leuk.”
Dat ben ik ook. (zie foto)
Leuker dan Puck.
Die valt uit bomen, springt naast wasbakjes en eet muizen op.
Terwijl een leuke kat, zoals ik, die aan Vrouw geeft.
Of aan Sandra.
Wie is dat eigenlijk?
Waar woont ze?
Ver weg?
Vrouw is alweer vertrokken.
Naar iemand anders.
Die mij ook leuk vindt.
Natuurlijk.
Hoewel..
Ik niet aan iedereen een muis geef.
 
 
 
 
 
 
Vrouw is vaak weg.
Als ze terugkomt, zegt ze soms rare dingen.
Nu ook weer.
Ze komt binnen, de deur slaat dicht, ik krijg een knuffel en dan hoor ik:
“Sandra vindt jou leuk.”
Dat ben ik ook. (zie foto)
Leuker dan Puck.
Die valt uit bomen, springt naast wasbakjes en eet muizen op.
Terwijl een leuke kat, zoals ik, die aan Vrouw geeft.
Of aan Sandra.
Wie is dat eigenlijk?
Waar woont ze?
Ver weg?
Vrouw is alweer vertrokken.
Naar iemand anders.
Die mij ook leuk vindt.
Natuurlijk.
Hoewel..
Ik niet aan iedereen een muis geef.